גומיות התנגדות - PRO BANDS

גומיות התנגדות - PRO BANDS

יצרן: SKLZ ארה"ב
אחריות: שנה

110.00
המוצר אזל מהמלאי

Pro Bands אלו הן רצועות גמישות שמקנות התנגדות וסיוע בכל תרגיל שתרצו לבצע. רצועות אלו עשויות מחומר מיוחד המאפשר להן להמתח ולהישאר שלמים אפילו במעמסים הכבדים ביותר!

אין שום הגבלה למקום האימון, בין אם זה מרחב פתוח, דשא, חדר כושר או חדר אימונים מאולתר, ואין הגבלה למגוון התרגילים אותם ניתן לבצע בעזרת הרצועה. החל מהתנגדות וסיוע במתח, דחיקה, התנגדות בשכיבות שמיכה, סקוואטים, יד אחורית, יד קדמית, כתפים, בטן וכל תרגיל שרשום לכם על פיסת הדף המקופלת שאנו קוראים לה תוכנית אימונים.

כדי לייעל את תרגיל שכיבות השמיכה החזיקו את שני קצוות הרצועה ומקמו אותה מאחורי הגב שלכם, אם חשבתם שלעשות שכיבות שמיכה זה קל מידי, נסו עכשיו. ולהפך אם תרצו לשפר את כוח הסיבולת שלכם בפלג הגוף העליון, קישרו קצה אחד של הרצועה למתקן בעל מוט מתח ואת הקצה השני מקמו סביב הנעל שלכם. במצב הנוכחי הרצועה שקשורה למוט ומלופפת סביב הנעל שלכם, תתנגד למשקל שלכם ותסייע לכם לעלות כלפי מעלה, דבר זה יאפשר לכם לבצע יותר עליות מתח ולעבוד על רמת הסיבולת בשרירים. בשביל תרגיל הסקוואט על אותו עיקרון אפשר למקם את הרצועה מתחת לרגליכם ולהחזיק אותה עם הידיים באוויר.

התאמנו בזוגות כדי לחזק את כוח ההאצה הקדמי שלכם. קשרו את הרצועה למותניים שלכם כאשר חברכם מחזיק בקצוות הרצועה מאחוריכם וצעדו קדימה. תרגיל זה משפר בצורה ניכרת את כוח ההאצה הקדמי והמהירות שלכם. כמו כן באותו תרגיל תוכלו לצעוד ימינה או שמאלה ולשפר את חוזק הצד שלכם.

הרצועה מגיעה ב- 4 סוגי קושי, חוזק והתנגדות שונים אשר מאפשרים לכם להתאים את הרצועה לצרכים שלכם.

תכונות עיקריות

  • רצועה חזקה, קלת משקל, גמישה, עמידה ונמתחת
  • מסייעת ומקנה התנגדות בתרגילים
  • מחזקת את פלג הגוף העליון והתחתון
  • מסייעת בשיפור המהירות וההאצה
  • אידיאלית להתנגדות בשכיבות שמיכה וסיוע בעליות מתח
  • מגיעה ב- 4 סוגי קושי: קל, בינוני, כבד, כבד מאוד

גומיות התנגדות - מידות

  • צהוב (קל): אורך 102 ס"מ, רוחב 1.27 ס"מ, עובי 4.5 מ"מ
  • אדום (בינוני): אורך 102 ס"מ, רוחב 1.27 ס"מ, עובי 6.4 מ"מ
  • שחור (קשה): אורך 102 ס"מ, רוחב 2.86 ס"מ, עובי 4.5 מ"מ
  • אפור (קשה מאוד): אורך 102 ס"מ, רוחב 4.45 ס"מ, עובי 4.5 מ"מ

מתבלטים בין האפור לשחור ?

שימו לב שהתנגדות של הגומיה האפורה היא קשה במיוחד וגם אם אתם ממש חזקים, עדיין לא בטוח שהיא תהיה מתאימה לכם לכל סוגי התרגילים. לדוגמא: לתרגילי כפתיים, גם אם אתם מפתחי גוף, רוב הסיכויים שהשחור יהיה מספיק טוב עבורכם והאפור יהיה לכם עומס מאוד כבד ומאוד קשה לביצוע של התרגיל. לשכיבות שמיכה, לתרגילים של יד קדמית, יד אחורית וחזה, האפור יכול להיות מעולה למפתחי גוף.